Moje misli


četrtek, avgust 25, 2005

Here I am

Nekaj časa sem rabila za poštekat tale sistem, ampak mislim, da bo zdaj šlo… nisem ravno računalniški mojster namreč…spet niti totalni butec… nekaj vmes… če sem čisto iskrena, zelo malo ljudi poznam, da tale blog (ali kakorkoli mu že pravite) že uporablja… tako, da sem zaenkrat vseeno ta pametna v družbi … skratka… to naj bi bil neke vrste uvodnik.. kdo sem in kaj bom pisala? Hmm… pisala bom o tem kar se mi pač piše…
Trenutno sem fascinirana nad blog-om.
Od svojega 12.leta pišem dnevnik… vsa ta leta sem skrbno izbirala najlepša pisala… najlepše zvezke… in v njih pisala in pisala… le izbrani so videli vsebino… zdaj, nekaj let kasneje pišem na računalnik in čisto vsak lahko o meni prebere vse … čudno? Morda, toda lepo… verjetno nisem edina, ki je preko interneta spoznala ogromno očarljivih ljudi…
Zanimivo je to, da so to ljudje, ki v real life-u do mene prav gotovo ne bi pristopili… jaz jih pa ne bi niti opazila… pravijo, da internet uničuje komunikacijo med ljudmi… itd… kaj pa vem, jaz sem tu spoznala veliko prijetnih duš… danes en drugemu popamo toliko etiket, da človeku ne damo niti možnost, da se prikaže v svoji pravi luči… na internetu ni popanja… ni etiket.. si kar hočeš… pogovarjaš se lahko s komerkoli… ne skrbi te 20 kil preveč, ki jih nosiš na riti… niti kriv nos… in zanimivo, ko te vidim v živo, me te tvoje kile ne zmotijo, še manj nos… tvoj značaj me je tako očaral, da si zame enostavno prekrasen… internet je možnost, da najprej predstaviš notranjost in kasneje zunanjost… ali ni to to? To kar želimo? Vsaj ženske, ki se stalno ukvarjamo s tem, da smo nekomu všeč le zaradi zunanjega videza?

3 Comments:

  • At 12:58 pop., Anonymous Anonimni said…

    tole je pa ze precej boljse :)

    pa se komentar.. res je, na internetu je lahko vsak tocno to, kar si zeli biti.. in se lahko skrije za svojo tipkovnico in potem zivi svoj svet, ki pa se lahko razlikuje od vsega ostalega.. ce bi bili vsi ljudje iskreni v vl, bi bilo super.. tako pa nastane problem ponavadi, ker si vsak zeli biti nekdo drug..

    ampak definitivno je internet zanimiv medij, ki pac cloveku pusti svoj prostor in cas, ki si ga sam ustvari.. in tako je tudi z blogi :)

     
  • At 1:10 pop., Blogger maja said…

    no, osebno me sploh ne moti, ce kdo malo prikroji resnico, ko se skrije za comp-om (razen seveda pedofilov in posiljevalcev, ampak to je že druga zgodba...).
    kaj pa vem... v mislih imam zakompleksane reveže, ki v resničnem življenju ne upajo pristopiti do nikogar... tu si lahko dovolijo malo več samozavesti... in potem le najdejo način, da komu prirastejo k srcu... ampak to sem že povedala...

     
  • At 9:50 dop., Blogger maja said…

    hvala!!!!! full lepo napisano...

     

Objavite komentar

<< Home