Moje misli


ponedeljek, september 05, 2005

moški, kje ste?

Bo ze drzalo, da se časi spreminjajo in mi z njimi. So pa le stvari, katere morajo ostati nespremenjene. Vsaj po moje.
Zenske in moški recimo.
Zenska bo vedno morala izgledati nekako graciozno... negovano... krhko...preprosto lepo...
Moški... no, ja moškega svojega zivljenja sem si vedno predstavljala kot rešitelja. Da se ne bomo narobe razumeli. Moj moški bo tisti, ki me bo objel, ko mi bo hudo in ko me bo, bom imela občutek, da me lahko obvaruje pred celim svetom... Moj moški bo tisti, ki bo tarnal, ker potrebujem ure in ure v btc-ju samo zato, ker moram kupiti eno torbico... Moj moški bo tisti, ki mi bo vedno ponavljal: zakaj ješ le solato, če bi raje pojedla celo kosilo?
Moj moški, katerega sem ze spoznala (torej še obstajajo!!!), bo vedno tezil zakaj moram preklepetati še cele pol ure s prijateljico po telefonu, če sem jo še nekaj ur nazaj videla...
No, dojel si kaj mislim...
Zdi se mi, da se vloge kar nekam mešajo med sabo...
Da se razumemo, nič proti emancipaciji ali čemu podobnemuu nimam, toda... zjutraj sem se pogovarjala s sodelavcem kam bova šla na kosilo, rekel mi je, da ima danes proteinski dan... za tistega, ki se ne spozna na to lahko razlozim na kratko, da je to del diete... shujsevalne seveda... Verjetno me to ne bi smelo motiti... toda priznam, da mi gre malce na zivce...
men, where are you? jejte klobase, čipse, piščance, karkoli... morate biti močni.. veliki...
da boste lahko pazili na nas...
Saj vem, da bo ta tema delovala malce butasto in prav gotovo se marsikdo ne bo strinjal z mano... hvala bogu... več ljudi, več mnenj, več raznolikosti...
in nočem zahajati na teme metroseknevemkakosejimzerece... tudi sama rada vidim, da se moj dragi uredi in pride ves disec k meni v novih hlacah... toda halo, zenske smo tiste, ki rabimo šestnajst ur v kopalnici (kar me spet malo moti, ampak o tem bomo drugič), zenske smo tiste, ki vsakih petnajst minut nervozno sprašujemo:ali sem se zredila, povej mi po pravici (in potem vec ur kuhamo mulo, ce iz vasih ust slisimo, da hlače dejansko nekam tesne zgledajo)... zenske smo tiste, ki si lahko dovolimo imeti proteinski, sadni ali whatever fucking dietni dan... toda ne vi vsemogočni fantje, ki nas boste rešili, če nam bo kdo hotel ukrasti torbico...

5 Comments:

  • At 8:35 dop., Anonymous Anonimni said…

    nimajo vse zenske rade nergajocih debelih moskih z masnimi rokami, ki vidijo edini smisel v tem da se vsedejo pred televizijo in cakajo kdaj jim bo postrezena njihova kura in pivo.

     
  • At 8:38 dop., Blogger samuelion said…

    nekaj zeza vpis =P zato zgoraj anonimno

     
  • At 8:40 dop., Anonymous Anonimni said…

    metroseksualci je bilo zapisano v eni reviji.. to je nova podoba moskih.. vec kremic, kot jih premore zenska imajo v kopalnici.. ure in ure prezivijo pred ogledalom.. vsako kalorijo skrbno preracunajo in dvakrat premislijo preden jo spravijo vase.. in kdo je kriv za to alarmantno stanje.. zenske :) saj ste to zelele.. saj ste nas pomehkuzile :)

    in najboljse pri vsem tem, kar si ti opisala, da je tvoj ideal :) je to, da sem tocno tak jaz.. in moja boljsa polovica se ne strinja s tem, da ji vedno nergam, ko je v kopalnici, ko jo cakam da pride izpod tusa, ko ji tezim, ko vedno zamuja.. in nikoli, ampak res nikoli nocem bit taksen..

    ok :) tist del, da mora moski branit zensko :) mi je zanimiv.. ampak sodobna zenska se brani sama in ce jo hoce moski, potem se pocuti emancipirano..

    tko je to.. brez vas je tezko ziveti, z vami pa prav tako.. in vse to zaradi preproste stvari.. ker ste ve tako zelele :)

     
  • At 9:28 dop., Blogger Unknown said…

    na nek način te razumem;
    jaz recimo na vso stvar gledam tako:
    - diete so nasplošno mimo, ne glede na spol, sicer je dovolj že urejena in normala prehrana ter gibanje, da ne rabiš doživljat te proteinske, sadne ali whatever fucking dietne dneve;
    - tarnanja sicer ne maram, o vsemogočnih in močnih fantih se strinjam, drugače bi si lahko poiskala kakšno žensko-moško osebo(kakor koli si to razlagate, oboje je pravilno) in se sama branila pred velikim zlobnim svetom;
    - sicer pa bi bil svet pust, če bi obstajale samo cvili babe in možati moški ;)

     
  • At 4:56 dop., Anonymous Anonimni said…

    ti priporocam da si preberes:
    o zenskah in bananah... bolj proti koncu blogiranja

    http://smetka-m2kc.org/vasija/index.php?2005/08/14/30-le-soline-so-ostale

     

Objavite komentar

<< Home