Moje misli


petek, september 16, 2005

Smejem se, vsak joče po svoje

Včasih bi se rada skrila… nekam, kjer me nihče ne bi našel… nekam, kjer bi lahko pozabila na vse kar me mori… včasih se mi zdi, da sem v življenju šla čez toliko stvari, da ne znam normalno živeti… če ni problemov, ničesar kar bi me težilo, se počutim še huje, ker vem, da se bo slej kot prej nekje zalomilo…
Rada bi se zjokala… za vsa leta nazaj, za vse kar me je prizadelo… vedno sem mislila… kar te ne ubije, krepi.. toda, zdaj sem šibkejša kot kadarkoli prej.. brez moči, da bi vztrajala… se kregala… stala za svojim prav-om…
Strah me je… da bom vrgla puško v koruzo… ne bom se trudila razlagati, zakaj ravnam tako in ne drugače… ker vem, tokrat imam prav… nisem jaz, tista, ki je grešila…
Vedno mislim, da ljudem ni potrebno poudarjati, ko si kdaj kaj storil zanje… saj vejo, vidijo, razumejo… morda bi morala, te isti ljudje me krivijo, ker sem jih prizadela… toda, ali so se kdaj vprašali, če so oni mene? Vrnejo se mi vse neprespane noči, vse prejokane solze… bila sem sama, nisi me slišal… mislil si, da ni nič takega… pretiravam… ali zdaj ti pretiravaš?
Ali si pozabil moje pismo? Ali si pozabil trenutke, ko sem te potrebovala, a tebe ni bilo, ker si bil preveč zaseden s samim seboj?
Oprostila sem ti, ker je bilo vredno… vztrajati… ker sem vedela, da si izgubljen in se ne zavedaš kar delaš… toda zakaj? Zakaj moram jaz vedno vse razumeti?
Ne, nisem žrtev… imam vse… res, vse… vse pogoje, da bi lahko bila srečna… vendar nisem… ker se trudim, trudim, trudim… da bi vedno ravnala prav… da bi bili vsi srečni… In ko enkrat pomislim samo in izključno nase. Ko se zavem, da potrebujem en trenutek… samo enega, ko bom lahko naredila kar želim, brez da bi svoja dejanja morala opravičiti… utemeljiti… za menoj pride nešteto opazk in žalitev: kako si mogla?
Nešteto prebranih knjig, nešteto načinov, da bi se spremenila… sprejela sebe za to kar sem… izgleda, da se moram zdaj ponovno… v tisto kar hočejo drugi..
Ko sem bila stara štirinajst let mi je mama rekla, da sem navaden egoist… morda je imela prav… sebična sem.. ker bi rada bila srečna… sebična, ker sem sita tega, da moram vsakemu posebej razlagati kaj počnem, kam grem in zakaj…
Zjokala sem bom.. tokrat zares… ulegla na tla in čakala… kaj? Ne vem… da vidite, kaj ste z mano naredili…
Spet en blog s samimi napakami… morda ne znam več pisati tako kot se šika… morda bi morala stvar desetkrat prebrati, jo popraviti in potem objaviti… ampak to nisem jaz, moje misli so zbegane… zakaj bi morale besede potem biti skrbno zbrane?
Ne pritožujem se, res ne, in ne smilim se sama sebi… rada bi le hotela biti prepričana, da mi moje življenje pripada? Toda… ali mi?

7 Comments:

  • At 12:35 pop., Anonymous Anonimni said…

    Jerry Flint - the wolf is at the door
    Jerry Flint, he of the snazzy tweed jacket and sharp opinions, is one of many to weigh in on the effects of gas prices and incentive blowout sales on the domestic car industry.
    I surf blogs to kill some time. Yours is really interesting. I've a site that deals sith email marketing program, Please stop by if email marketing program peaks your interest.

     
  • At 4:23 pop., Anonymous Anonimni said…

    zanikanje samega sebe, kot odraz druzbe v kateri se nahajas.. kot odraz okolja, ki ti ne pusti, da si to kar si.. in ti imas se vedno obcutek, da je s teboj nekaj narobe? majc.. jao jao.. delaj po svoji volji in to naj ti bo ves zakon.. mogoce pa ne bi bilo slabo.. ce bi si vzela cas in razmislila.. o vseh stvareh, ki si jih ze nestetokrat premislila.. ampak tokrat z drugega aspekta.. ne, kot da si ti gresnica.. zenska, ki mora za svoja dejanja trpeti.. ampak tako, da si ti nad tem.. in premisli, ce si res naredila toliko egoisticnih stvari.. in definitivno bos ugotovila, da to ni res.. da se clovek tako brani, da prizadane nekoga drugega.. da je cloveku najlazje se narediti mocnejsega in uniciti to kar je lepo.. in ja.. solze so iskrene in ciste.. ampak, ce so to solze nerazumevanja, potem je vprasanje, kaj je tako hudo narobe.. in ce ti mama rece, da si egoist ji preprosto poves nazaj, da moras biti, ce hoces preziveti.. mar ni vsak clovek individum zase.. a nismo vsi egoisti.. v bistvu sem celo zivljenje poskusal vsem pomagati.. in sem jim.. se odrekel sebe in dela svojega zivljenja, ker sem stal za nekom in mu pomagal iz pekla.. in kaj dobil nazaj.. nic :) in nisem jokal.. ker ni bilo vec solza.. in nisem se jezil nanj.. jezil sem se nase.. ker sem tako neumen.. in verjamem v dobro v ljudeh.. pa ga ne najdem, ko bi ga potreboval..

    in nikar ne popravljal tega kar pride izpod prstov.. to so obcutki, ki so resnicni.. ce gres popravljati, potem izpade vse povsem drugace..

    in se ena stvar.. vsak moski, vsaka zenska je zvezda.. in zavedaj se tega.. in dovolj jokanja.. v naravo na sprehod.. in bo svet cistejsi in lepsi :)

     
  • At 5:02 pop., Blogger JJ said…

    Emmm... mislim, da tudi sama ne bi znala bolje povedati. Se popolnoma strinjam s had-om. Včasih (oz. največkrat) je treba biti egoističen. Včasih preprosto zato, ker so takšni tudi drugi in lahko samo na takšen način preživiš.

    Poleg tega pa... če te je oseba že prizadela, potem je normalno, da boš poskusila nekaj narediti tudi zase. Pa četudi ob tem prizadaneš tisto osebo, ki je tebe. In smo spet pri obveznem življenjskem egoizmu.

    Na žalost so na svetu takšni ljudje, ki bi radi samo prejemali (predvsem kadar to potrebujejo), enostavno pa se jim ne zdi logično, da bi lahko za to prejemanje (takšno ali drugačno) bili zahvalni in poskušali vrniti.

    S solzami je pa tako. Se strinjam, da je včasih enostavno treba spraviti iz sebe. Že samo zato, da se malce zasmiliš sam sebi. To je pač začetek procesa prebolevanja. Ko pa je ta faza mimo, potem ponosno dvigni glavo in nadaljuj življenje. Ob tem pa si pomagaj s tistimi ljudmi, ki so ti res pripravljeni pomagati. Ne pozabi pa, da tokrat ti ne smeš pozabiti biti hvaležna in vse to kar so pri tebi ostali pozabili.

     
  • At 12:00 pop., Anonymous Anonimni said…

    povedal ja.. ampak uporabljati jih se ne znam.. :)

     
  • At 5:25 pop., Anonymous Anonimni said…

    Sem po nakljucju naletela na tale tvoj post.. hmm.. bila zelo na podobnem... odprla oci knjiga: Anthony de Mello: Zavedanje. Odpira oci... ;)

     
  • At 2:29 dop., Anonymous Anonimni said…

    ӏ have been еxploring for а bit for anу high quаlity
    articles or weblog poѕts on thіs kind of spaсe .

    Exploring in Υаhоo I fіnally stumbled upοn this site.
    Studуing thіs infоrmation So і'm glad to exhibit that I'vе
    a ѵery eхcеllent uncanny feеling I found οut
    just whаt I needed. I ѕuch a lot
    no doubt will make suгe to ԁo not foгgеt this web sіtе and proviԁes іt a
    look regularly.

    Feel frеe tо visіt mу ωeblog
    :: used cars bought for cash

     
  • At 7:52 dop., Anonymous Anonimni said…

    When I initially left a comment I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I receive 4 emails with the exact same comment.

    There has to be a way you are able to remove me from that service?
    Many thanks!

    Also visit my web site - Buy a used car in perth

     

Objavite komentar

<< Home