Moje misli


ponedeljek, marec 05, 2007

Men are not always bastards

Pri pogovorih s svojimi prijateljicami pogosto slišim besede kot so:

Zadnjič sem srečala svojega bivšega. Zdaj, ko ve, da sem zasedena ves slinast skače okoli mene. Včeraj me je klical in povabil na kavo. Pomislim... on me je pustil, zdaj me pa vidi z drugim in me kar nenadoma pogreša in bi me kar spet imel.

Da, tako si to dekleta razlagamo.
Toda... zadnjič sem slišala zanimivo debato.
Tip je razlagal, da je srečal svojo bivšo z novim tipom. Prišel je do spoznanja, da ga je končno prebolela in se jo zdaj upa povabiti na drink. Ker mu je kot punca blazno ok in jo želi obdržati kot prijateljico.

Ni nujno, da to velja za vse vendar mislim... spet... da ni vse tako kot zgleda.
Med tem, ko si me pogumno hranimo ego z mislijo, da nas bivši pogreša oziroma hoče nazaj, ker nas je videl z drugim, ni tako.
Vmes se ni upal približati.
Ko pa pridobi vednost, da je z nami vse cool in so čustva pozabljena, potem se pa nekako poskusi vrniti... kot prijatelj.

Kar je v bistvu zelo pozitivno.

Včasih tudi moški pri ženski iščejo prijateljstvo.
Sploh pri osebah, ki se jim zdijo strašno fajn. To, da jih ne želijo za dekleta ne pomeni, da jih ne spoštujejo in želijo zgladiti zadeve.


Kaj misliš?

5 Comments:

  • At 2:11 pop., Blogger Bojan said…

    Res je! Ampak ženska ponavadi noče bivšega niti pogledat več, niti slišat, pa tud če se ja sama odločla za konec zveze.

     
  • At 10:07 pop., Anonymous Anonimni said…

    nisem še prišla do dna možnosti prijateljstva med m in ž.
    zelo težek problem. s tem ne mislim kot nekaj strašno nedoumljivega, ampak bi lahko o tem pisal človek celo življenje, pa ne bi prišel do cilja. ne morem reči, da ni možno...ampak vpr je kako prijateljstvo je to?
    nagibam se k strani, da je možno, no...

     
  • At 10:09 pop., Anonymous Anonimni said…

    eboy - s tem se ne bi povsem strinjala. ta "ponavadi" ne spada niti pod točko "v povprečju". preveč primerov poznam, vred s sabo, ko smo povsem sprijaznjeni s tem, da smo meli moškega, da smo z njim končali in da ga še vedno poznamo (pomeni: da ga pozdravimo, da se dobimo z njim na pijači)

     
  • At 3:14 pop., Anonymous Anonimni said…

    se strinjam z eboyem...po dolgotrajni resni zvezi, se bivša obnaša do mene kot do tujca...kot da nisva nikoli nič imela...niti pogovorila se niva kot človeka ob koncu...ji je bil MSN zadost...ta reč me ful žalosti :(

     
  • At 6:05 pop., Blogger Mizi Margueron said…

    Že nekaj časa spremljam ta blog in danes sem se počutila, kot da moram deliti svojo zgodbo, ker sem bila tudi žrtev. Potem, ko sem bil sedem let z njim, se je razšel z mano, naredil sem vse, da sem ga vrnil, vendar je bilo vse zaman, toliko sem si ga želel zaradi ljubezni, ki jo imam do njega, prosil sem ga z vsem, Obljubil sem, a je zavrnil. Mati sem razložil težavo in predlagala mi je, da se raje obrnem na urok, imenovan Drigbinovia, ki mi bo pomagal oddati urok, da ga vrnem nazaj, a v urok nikoli nisem verjel, nisem imel druge izbire, kot da poskusim z vsebino urok, in on je rekel da me ne skrbi več, da bo vse v redu, da se bo moj bivši vrnil, drugi dan je presenetljivo vrgel urok v moje ime, bilo je okoli 16. ure. Bivši me je poklical, bil sem tako presenečen, odgovoril sem na klic in rekel je le, da mu je žal za vse, kar se je zgodilo, da me hoče nazaj, da me ima tako rad. Bil sem tako vesel, da mi to uspeva, zato sva spet začela srečno živeti skupaj. Od takrat sem obljubil, da imajo vsi, za katere vem, da imajo težave v zvezi, bom takšni osebi pomagal tako, da se bom skliceval na edinega resničnega in močnega čarovnika, ki mi je pomagal pri lastni težavi in ​​je drugačen od vseh tistih lažnih. Vsakdo potrebuje pomoč tukaj, njegov e-naslov: doctorigbinovia93@gmail.com lahko pokličete whatsapp preko njegove mobilne številke +2348144480786 in dosežete najboljši rezultat za vse ali vašo težavo .....

     

Objavite komentar

<< Home