Moje misli


nedelja, oktober 02, 2005

Ali znamo reči ne?

Nekaj večerov nazaj smo s prijatelji prijetno kramljali ob kozarčku vina.
Eden je začel debato s tem kako se je težko rešiti zatežene ženske, ki ne zna razumeti, da ga pač ne zanima. Vprašala sem ga kako ji je pa to dopovedal?
Ja, rekel sem ji kar ji gre... je odvrnil.
Seveda sem se ob tem zamislila in se potrudila spomniti ali sem jaz vedno razumela nezainteresiranost nekoga? Sodeč po enem blogu, ki sem ga napisala nekaj tednov nazaj... ne, niti jaz ne znam razumeti tega.
Toda. Kako jasni smo, ko hočemo nekaj dopovedati? In ali smo prepričani, da smo to resnično rekli?
Jaz recimo trdno prepričujem ljudi kako iskrena sem.
Vendar, če pomislim... Nikoli nisem rekla tipu: nisi mi všeč. Vedno sem nekaj potiho zamomljala z upanjem, da razume kaj hočem povedati in čudila sem se, če je dan zatem še vedno klical in vabil na zmenek ali me v zatemnjeni diskoteki čudno objemal...
Ne, sama ne znam reči ne. Vsaj ne tako, da bi nekdo razumel kaj hočem povedati.
In spet smo tam.
Moški pravijo, da ne znamo sprejeti zavrnitve, ampak kako nam pa povejo, da jih ne zanimamo? Tako, da nas vseeno klicarijo in vabijo na drinke (full smo prijatelji varjanta...), me bi pa morale razumeti, da hočejo enostavno žurati in da smo kot kolegice v bistvu prav fajn. Po mojem jim vseeno paše, da skakamo okoli njih?!
Ženske smo pa toliko hujše, ker iz stvari itak naredimo še večjo dramo kot v resnici je. Bogi revček trpi. In skakamo okoli njega, ker nas skrbi zanj in evo... spet se narobe razumemo.
Potem sledijo zamere, nepotreben molk, kreganje, distanciranje, izogibanje.
In dva človeka, ki sta v osnovi čisto fajn pozabita na obstoj drug drugega.
Ker nismo znali reči ne tako kot je treba. Samo en pravi način obstaja:
N E !!!

8 Comments:

  • At 12:05 dop., Anonymous Anonimni said…

    lahko je to rect.. tezko je pa dejansko to rect :)
    v bistvu je problem v nas samih, ker zelimo vedno vsem ugajati.. ker pac nocemo nikoli nikomur nic slabega in vedno recemo da.. in potem, ko premislis ugotovis, da je veliko boljse rect ne.. in konec..

    podobno je, ce nekomu delas uslugo.. in potem ti ta clovek mori in tezi toliko casa, da ga skenslas.. ampak mu ne poves direktno, ampak po ovinkih.. pa bi bilo veliko lazje mu rect, da naj odje... :)

     
  • At 10:26 dop., Anonymous Anonimni said…

    Velikorat je tezko reci ne ... pa vendar, fantje (in najbrz tudi punce) znamo ceniti to, da je oseba, ki nam je padla v oci jasna in iskrena. Sej tudi sama ves, da ob vlivanju laznega upanja nikoli ni prevec pozitivno.
    In misliti, ce ti je oseba sicer simpaticna in ok, pa vendar ne cutis nic do nje, da se bo vendarle kaj izcimilo ... tega NI. Ljubezen JE ali pa NI. In ce je to tezko takoj povedat ... potem je konec romantike.

     
  • At 8:28 dop., Anonymous Anonimni said…

    I LOVE YOU
    D.

     
  • At 11:29 pop., Anonymous Anonimni said…

    I will not acquiesce in on it. I think warm-hearted post. Especially the title attracted me to review the intact story.

     
  • At 9:29 pop., Anonymous Anonimni said…

    Amiable post and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.

     
  • At 5:30 dop., Anonymous Anonimni said…

    Easily I acquiesce in but I dream the brief should acquire more info then it has.

     
  • At 3:37 pop., Anonymous Anonimni said…

    Easily I to but I about the list inform should acquire more info then it has.

     
  • At 9:06 dop., Anonymous Anonimni said…

    Үοur own rеpoгt provideѕ provеn neсessary tо mуself.
    Ӏt’s quite useful аnd you really are obviously
    гeally well-informed in this area. You poѕseѕs еxpoѕed my еyeѕ
    to be able to numerouѕ opinion of this subϳect uѕing іntriguіng
    anԁ ѕounԁ articles.
    Also visit my weblog ... buy Xenical online

     

Objavite komentar

<< Home