Moje misli


ponedeljek, januar 30, 2006

Ema

Obljubila sem si, da dogodka ne bom komentirala, ampak resnično ne morem! Ne morem ne komentirati.
1. Ali smo res tako ubogi, da ne premoremo ustrezne scene, ozvočenja, luči?
2. Zakaj trdno verjamemo, da so najboljši voditelji igralci? Ali cela Slovenija dejansko ne premore enega sposobnega človeka, ki bi dostojno vodil zadevo?
Eh... ne da se mi nekaj nastevat po točkah.... Ne gre mi to...
Skratka:
To, da smo slovenci obsedeni s prsmi itd. mi je jasno.
Toda, ali obstaja meja?
Strinjam se s tem, da ne moreš več prodajati samo glasbe, ampak moraš vse zapakirati v en lep paketek. Toda, kje se konča?
Zanima me ali je vsaj eden od nastopajočih... ne vem... treniral glas... vadil petje, ali so se res vsi ukvarjali samo s tem koliko naslovnic bodo pridobili s svojim nastopom na Emi? Koliko škandalov bo v igri?
Razumem, da so pomembna oblačila. Seveda so... ampak lobiranje ex barovcev za nastop v plesni točki, izbiranje samih popstarovcev, talentov in bogsigavedičesaše za backvokale (btw, a imamo samo Katjo Koren za backvokalistko, ali obstaja še kdo drug?). To je vse neka premišljena strategija za zbiranje glasov...
In pesmi... ali je možno narediti en vsaj 50% avtorski komad... ali je čisto vse treba skopirat?
Anžej Dežan se mi je zdel cool. V bistvu je bil fantastičen. Odličen za nastop na Eurosongu!
Čisto iskreno mi je bila pa najbolj všeč Ilenya Zobec (sem prav napisala?), ampak to sem pač jaz.
Morda je čas, da neham kritizirat in se sprijaznim z dejstvom, da raja to enostavno hoče. Če se ne motim, so največ glasov (televotinga) dobili Atomik Harmonik, Saša Lendero (še zdaj me boli glava od nje) in podobni. Taki smo. Slovenci hočemo harmoniko, enostavna besedila, ki se rimajo in fletna dekleta.
Pač ne bomo prišli v zgodovino kot... kaj pa vem... umetniki... ampak kot ljubitelji fastfoodovske glasbe (ta izraz se mi zdi strašno cool).
In kaj točno je Natalija Verboten pričakovala? Razen tega, da sem dobesedno crknila od smeha?
Na bruhanje mi gre... Čisto zares... Zdelo se mi je kot da gledam neko popoldansko oddajo, ki je na sporedu vsak dan... Delovalo je kot da je bil scenarij spisan v pol ure. Najbolj žalostno je to, da so zanj verjetno porabili mesece in mesece...
Pa sori, če sem koga užalila, ampak... hey... nimam druge.
No, v bistvu je najbolj pomembno to, da nas bo ta pravi predstavljal na super pomembnem dogodku, ki je passe' že po celem svetu razen pri nas kjer se silno trudimo izumiti način, da bi se prebili do vrha.
Zakaj v bistvu toliko silimo na ta Eurosong? Zakaj ne bi dobrih komadov delali preprosto in enostavno za nas.. da si jih bomo sami prepevali... in če bi morda prisluhnili svojim željam, bi morda ta izvirnost bila všeč tudi drugim...
Ne mi tvezit, da se v Sloveniji ne da živet od glasbe... this is bullshit... dejstvo je samo to, da se ne cenimo dovolj... zato copypastamo vse kar se da... kako bo to komu všeč, če še nam ni!?