Moje misli


četrtek, januar 26, 2006

Viktorji

Telegatti. Italijanska verzija naših Viktorjev.
Cel večer gledam in crkujem od smeha. Dobri voditelji, neverjetni štosi, čarobni trenutki in lepe pesmi. Nobene posebne zgodbe ni. Ljudje prihajajo in grejo z odra... Govori tisti, ki ima kaj povedati... in to je to....
Oddaja je posneta in nihče tega ne skriva... še šalijo se na ta račun (ogromno mailov neprestanoma prihaja, čeprav vam nismo izdali niti e-mail naslova, fantastično!)
Crkujem od smeha in mi gre nenadoma na jok, ko pomislim, da bodo kmalu spet naši Viktorji na vrsti. Čeprav morda ni fer, oddaji primerjam.
Ni fer, Italija je večja, bogatejša, bla bla bla.
Toda… bila sem v nekaj italijanskih studijev… videla sem njihove veličastne dvorane… ki so v resnici desetkrat manjše od Cankarjevega doma.
Vse možnosti imamo, da bi naredili primerljivo različico.
Toda… voditeljica Michelle… prelepa… skače in se dere po odru v milijonu vredni obleki… katera slovenska lepotica bi to naredila? Nobena… ko so jo učili lepega vedenja, so ji delali, da mora na odru stati zravnano in se ne sme pačiti…
Michelle se krohota, ko kdo reče zanimiv štos...in publika obnemi, ko mora napovedati svojega bivšega moža... in ko pride Eros na oder, nam gredo kocine pokonci, ko jo poljubi na lica...
Voditelj…. Pippo Baudo… italijanska legenda… ki se vseeno prešerno smeje, ko se ostali mlajši delajo norca iz njegove pleše…
Smešno… in hkrati žalostno…
Ker ugotavljam, da ni problematičen budget namenjen za oddajo… luči… dvorana… ozvočenje…
Problem je v nas… ker ne premoremo humorja.. improvizacije…
Ne le voditelj,vsi gostje 'naredijo' podelitev zanimivo.
A kaj… pri nas tega ni… spet bodo na dan privlekli neki prežvečene štose… vsi bodo na pamet zrecitirali vnaprej napisane stavke, katere je moral odobriti cel staff ljudi… uuu, kako vabljivo.
Vem, da sem spet pametna, ampak… zanima me, ali smo sposobni poskusiti? Pred kamero postaviti nekoga, ki bo znal reči nekaj zanimivega, smešnega? Ali znamo najti nekoga, ki bo rekel kar misli. Še vedno mislim, da se je vsemu temu najbolj približal Zrnec, ki me je sicer kasneje razočaral… kar je spet razumljivo (verjetno je mislil, da si Slovenija več ne zasluži)….iste fore je začel prodajati na vsaki prireditvi… ampak… o temu govorim… tisto je bila prava oddaja… kjer se je večkrat šlo predaleč, ampak ravno to je zabavno… nam… ne smete podcenjevati vaših gledalcev….to ni fer… definitivno mislim, da si več zaslužimo…
Ja! Ampak kot sem že rekla. Voditelji niso dovolj... vsak, ki stopi na oder bi se vsaj za trenutek lahko zamislil. Vsi smo ljudje, obnašaj se kot človek in mi boš morda prirasel k srcu... drži se kot, da imaš metlo v riti, smej se kot da snemaš reklamo za zobno pasto, reci, da se za nagrado zahvališ mami... in zame boš ostal kreten... sploh, ker dobivaš nagrado za licenčno oddajo!?

1 Comments:

  • At 11:54 dop., Blogger JJ said…

    Tut jst se pridružujem tvojem mnenju.

    Kar pa se tiče Zrneca... tut mene je kasneje fula razočaru, kar mogoče pomeni, da le ni tolk dobr kot je deloval na Viktorjih.

     

Objavite komentar

<< Home