Moje misli


torek, april 25, 2006

Love don't live here anymore

Nekaj tednov nisem mogla niti govoriti o tem.
Delala sem kakor, da je vse normalno in v najlepšem redu.
Morda sem bila enostavno prelena in se mi ni dalo ukvarjati z resnico.
Spet sem hotela biti močnejša in odločati o tem, ali mi bo hudo ali ne.
Kdaj in kako bom trpela.
Če sem čisto iskrena, nisem niti pričakovala, da bi me lahko tako prizadelo.
Verjetno sem razmišljala kot drugi in verjetno tudi ti. Saj sem si sama to izbrala.
Toda nisem si želela tega.
Še vedno ostajaš edina oseba s katero sem se videla v svoji prihodnosti.
V mislih sem že videla hišico... in otročke, ki tekajo okoli nje... in pse in mačke...
Pravijo mi, da preveč pričakujem od ljubezni.
Pravijo mi, da v je v realnem svetu drugače.
No, kljub vsemu sem prisluhnila srcu in odšla.
Odšla.
Zakaj mislimo, da je ljudem, ki odidejo lažje? Obratno je.
Poleg žalosti je tu še občutek krivde, bojazen in dejstvo, da si si to sam izbral.
Ne čutiš sovraštva in zaradi tega je toliko težje. Sovraštvo pomaga preboleti.
Toda. Spet tega nisem pričakovala.
Včasih se mi zdi, da se cel odnos lahko oceni po tem kako se konča. Za tem, ko se konča. Takrat na dan pride naš realni značaj, osebnost, čustva.
Ko sem leta nazaj pustila fanta, mi je praktično raztreščil stanovanje na tisoč koščkov. Besna sem bila in užaljena, da je to naredil. Zdaj na to gledam drugače. Bolelo ga je in ni znal drugače.
Zdaj vidim, da je to naredil iz obupa, iz žalosti. Izgubil je ljubezen.
Kaj si izgubil ti?
Kaj pa ti?
Kaj pa tvoja čustva?
So obstajala kdaj, ali je bila vse skupaj navadna matematična računica? Ker tako tvoj razum deluje?
Rekel si, da sem te razočarala, ker sem strahopetec in si ne upam potruditi za naju.
Trudila sem se skoraj tri leta. Od prvega dne, ko sem te spoznala in sprejela v svoje življenje.
Kaj si naredil tega poleg tega, da si stal križem rok in čakal, da bo maja tudi tokrat poštimala stvari?
Jezna sem. Ker nisem znala razumeti, spoznati te. Vse do včeraj sem mislila, da sem izgubila tisto kar je najbližje tistemu kar iščem.
Zdaj sem ponosna nase in na svojo odločitev.
Morda ne bom nikoli našla kar iščem, toda ob želim vsaj nekoga, ki me bo ljubil.
Morda res ne vem kaj hočem,
definitivno pa tisto kar nočem.
Tega.
Spomni se kolikokrat sem te prosila za spremembo. Pomoč. Karkoli.
Vedno si imel izgovor. In jaz sem konstantno nasedala.
Zdaj nekomu drugemu daješ vse tisto kar je bilo nemogoče dati meni.
In to počneš kakor, da bi to bilo nekaj čisto normalnega, preprostega.
Nisem ljubosumna, morda le olajšana, ko vidim, da si konec koncev srečen.
Sem pa jezna, jezna nase.
Ker sem ti dala vse. Vse kar sem imela.
In ker se šele zdaj zavedam vsega. Nisem jaz tista, ki je odšla.
... You can't lose something you never had...
In hudo mi je, kljub vsemu mi je hudo.
Najbolj zaradi tega, ker si nemudoma... kar mimogrede pozabil... na vse.
Jaz nisem.

3 Comments:

  • At 12:31 dop., Anonymous Anonimni said…

    Hello M!

    Čeprav zelo boli in prizadane je zanimivo brati tvoje misli in razmišljanja. Malce težje jih je razumeti, ampak bo že...

    Najina zveza... Neuspeh obdržati je pri življenju in gojiti jo naprej, bo moja večna žalost v bodočnosti. Bila si oseba katere me je dopolnila, s katero sem si žele ustvariti družino, prihodnost. Bila si vse to kar jaz nisem in skupaj s teboj sem se počutil popolnega. Ljubil sem ta neznansko in ljubil sem te tako kot znam ljubiti. Rad te imam še sedaj in še vedno sem mnenja da si izjemna oseba in ženska, ter upam da boš to dejstvo tudi sama enkrat spoznala in v tem uživala. Moja čustva do tebe so bila iskrena in direktna in vem da so taka bila tudi tvoja. Jaz sem tvoja čutil,nisem potreboval dokazovanja, besed... Prav tako sem opazil ko so pojenjala. Bolelo me je ko sem čutil da se oddaljuješ, ampak nisem vedel kaj naj naredim. Še danes ne vem?

    Imale sva nešteto prekrasnih trenutkov, potovanj, dogodkov. Čarobnih momentov kateri so bili le najini, besede katere so le za naju imele pomen, kraji kateri so bili le nama posebni. Zate sem dal precej in pripravljen sem bil dat še mnogo več. Nič od tega ne obžalujem ali ti očitam. V kolikor bi imel možnost ponovno srečati se s teboj v tvojih tigrastih hlačah in piti "cuba libre" s teboj na Rabcu, bi ponovno naredil isto. Ponovno bi se trudil osvojiti te in te imeti za svojo.

    Sedja je prišel očitno neizbežen konec. Prav imaš - bila je tvoje izbira. Postavljena sva bila pred dejstvo, saj so šle stvari čez mejo. Kaj je bil vzrok žal ne vem. Kaj mi je ostalo. Žalost, razočaranje, praznina, zmeda... Zmeden sem kot še nikoli do sedaj. Bezljam po tem svetu in si skušam nekeko urediti vsakdanj in življenje pa ne gre.... Saj se še ne zavedam popolnoma kaj se je zgodilo.
    Naju ni več! Najina ljubezen je očitno zamrla-izpuhtela, nočeš me več ob sebi... Pozabljaš na vse prekrasne trenutke in moja čustva označuješ za matematično računico. To boli..... Zakaj tako? Zakaj sem v tvojih očeh iz ljubljene osebe kar naenkrat postal črna ovca? Zakaj me sovražiš? Zakaj mi zdaj očitaš stvari iz preteklosti?

    Moral bi pozabiti na vse to, ampak ne morem. Če ne kot svojo Miškico piškico si še vedno želim imeti te ob sebi vsaj kot prijateljico. Še vedno te imam rad in te občudujem, čeprav nisi več tista Majči katero sem nekoč poznal.

    Če ti bo jeza name pomagala skozi to situafijo in jo te cena katero je treba plačat da se boš boljše počutila, pa naj bo tako. Bom še to pretrpel. Ampak vem da to ni v redu!

    Naj zaključim svoje misli in odgovore na tvoje očitke še z odgovorom na zadnji odstavek. Nisem pozabl Majci.... Daleč od tega. Tisti večer sem točil solze za naju in teden za tem preživljal pekel. Tisti večer si se sama odločila da me več nočeš ob sebi. Počutim se zavrženega in nezaželjenega. Odšel ni noben.Izgubila sva oba. Jaz se popolnoma zavedam kaj sem izgubil in si bom to težko oprostil. Ti sama najbolje več kaj si izgubila. Ali si priznaš ali ne, prepričan sem da globoko v sebi moja Maja čuti kaj je izgubljenega.

    Kako naprej? Ne vem.... Čas bo pokazal kako in kaj. Rad bi le da si iskrena do sebe. Če me ne želiš ob sebi niti kot iskrenega prijatelja mi to prosim tudi povej in izginl bom tako hitro, kot sem tudi prišel. Ne morem orenesti tvoje jeze do mene....

    Rad te imam in želim ti da najdeš pravo srečo v svojem živjlenju.

    D.

     
  • At 12:35 dop., Anonymous Anonimni said…

    Ti me poznaješ najboje
    Ovo ne ide na bolje
    I već dugo tvoj dodir slutim na kraj
    Da li imaš taj osećaj


    Noćas večeru spremiću
    I tvoj pogled izdžraću
    I dok ugasim svetlo
    Kao dlanom do dlan
    Biće sve jasno kao dan


    [Ref]
    Dodir Leđa o leđa
    Ruka led ledena
    Da li znaš kako vređa prazna postelja
    I kad misliš da spavam, ti se isgradeš van
    Bože, saam sam sebi suvišan
    I zaboli me najviše kad znam da u drugoj sobi plačeš


    Dugo ništa ne govoriš
    Samo dlanove preklopiš
    I ta suza na oku nije zbog nas
    Kažeš tek da ti čujem glas


    [Ref]
    Onda krenem za tobom ja
    Ali stanem na trag
    Jer u drugoj se sobi završava
    Tvoj trag, čujem i vetar i znam da je kraj


    Ti me poznaješ najbolje

     
  • At 10:26 dop., Anonymous Anonimni said…

    draga blogerka!

    prvic berem tvoj blog. prav neverjetno sem se nasla v tvojih pisarijah. cisto isto sem dala cez...iste misli, custva obcutki. verjemi, nisi sama in edina, ki se ji je to zgodilo!
    kar pa ti zelim sporociti, oz. obema, je naslednje: kot receno sem bila v isti situaciji; sedaj sva si s partnerjem povedala vse, kar je zmanjkalo v najini komunikaciji.... vse kar sva cutila in se cutiva. ugotovila sva, da se imava neznasko rada in sedaj plujeva skupaj naprej.

    premislita.....prave osebe, s katerimi ze vidis hisico in otroke, ne hodijo mimo vsak dan. vcasih nikoli vec.

    grešiti je človeško, odpuščati božansko.

    če pa ne gre, pač ne gre. oba uživajta!!!!!!!!!!

     

Objavite komentar

<< Home