Moje misli


četrtek, april 20, 2006

Kaj je ljubezen?

Nekaj dni nazaj mi je nekdo rekel naj mu opišem ljubezen.
Po nekajsekundnem razmisleku sem rekla enostavno: ko ti metuljčki brnijo v trebuhu...
Butast odgovor v bistvu, toda, tudi zdaj, po daljšem razmisleku ugotavljam, da morda odgovora ne poznam.
Čudno, saj se imam za izvedenko. Prebrala sem na tisoče knjig o ljubezni, pogledala vse možne filme in končno: tisočim ljudem postavljala isto vprašanje.
Torej? Vsekakor si upam trditi, da vse preveč ljudi meša ljubezen z navado... s potrebo po občutku varnosti... ali trenutno zaljubljenostjo... fizično privlačnostjo...
Po drugi strani vsekako drži, da ima vsak svojo predstavo o ljubezni. In tako je prav.
Kar lahko naredim je to, da poskusim ugotoviti kaj je ljubezen zame.
Na misel mi pride film Forrest Gump. Jenny bolna leži na postelji. Forrest ji razlaga kje vse je bil, kaj je prepotoval in doživel. Ona mu reče: želim si, da bi bila tam s teboj. On: saj si bila.
Ker jo je ljubil. In jo nosil v srcu s seboj.
Ljubezen je, ko poznaš njegove napake, ampak jih ne vidiš, ker te ne motijo.
Ljubezen je, ko se zbudiš v njegovem objemu in veš, da ne potrebuješ drugega, da bi bila srečna.
Ljubezen je, ko mu zjutraj naštimaš zobno pasto na krtačko.
Ljubezen je, ko ti reče: ne čutim isto. Ti pa povratnih čustev sploh ne potrebuješ. Le možnost videti njegov nasmeh, obdržati spomine nanj. Čustva do njega ti vlivajo neskončno energijo do življenja.
Ljubezen je, ko si z njim drugačna in si si taka všeč. Ker zna iz tebe pocukati ven najlepše lastnosti. (Ne ljubim te samo za to kar si, ampak kar sem jaz, ko sem s teboj)
Ljubezen je, ko se te je dotaknil... in ne bi se sploh več umila, ker se bojiš sprati njegove sledi na tebi.
Ljubezen je, ko se ob njemu ne moreš zbrati in se še pravilna izgovarjava vsake enostavne besede zdi nemogoča... (no...bila sem nora nanj, toda ali pomeni biti nor ljubiti?)
Na kratko:
Zame je ljubezen to, da me objame in se v njegovem objemu počutim varna pred celim svetom. Ko doživim občutek, da mi v njegovem naročju nihče ne more škoditi. Varuje me pred težavami, vsemu slabemu... Ko ti reče: brez skrbi, moja si!
Ko sva enostavno objeta... in... it feels good, it feels as it should be... in tako funkcionirata v tišini, ker bi vsaka beseda uničila trenutek. Ker so v tem trenutku besede povsem nepotrebne.
Kar me pa zdaj zanima je sledeče:
ali obstaja ljubezen, ki traja za vedno? In nočem spet nakladanja o tem, da je ljubezen proces spreminjanja. Naprej zaljubljenost, ki se spremeni v imeti rad in potem si izmisliš zakon in otroke, da bi popestril zadevo. Sprašujem te, ali ljubezen: osnovno čustvo, lahko traja celo življenje?
Ali iščem nekaj kar ne obstaja? Razvajeno in izbirčno pričakujem preveč?

31 Comments:

  • At 7:18 dop., Blogger Tina said…

    Težko vprašanje. Nekdo je rekel: 'Ljubezen je večna dokler traja.' ;)

    Zdi se mi, da vsi hočemo verjet v večno ljubezen. Potem pa enkrat ugotoviš, da tvoja ljubezen ni večna. Pač na podlagi izkušenj. Ampak to malo koga odvrne od iskanja resnične in večne ljubezni. Mislim, zakaj bi potem bil z nekom, če že v osnovi misliš, da ne bo trajalo?

    Večina misli oz. upa, da bo trajalo večno. Tudi če ima še kakšno 'nevečno' zvezo za sabo.

    Ok, malo sem se zapletla in ni izpadlo čisto tako kot sem mislila...
    Point: verjamem v večno ljubezen.

     
  • At 12:49 dop., Anonymous Anonimni said…

    am ja..vecna ljubezen obstaja..moja starsa sta skupaj ze vec kot 25 let..pa se vedno se ljubita iz srca

     
  • At 3:03 pop., Anonymous Anonimni said…

    ampak 25 let ni večnost..
    obstaja, a se oblike, način izkazovanja in občutki ob njej, spreminjajo.

     
  • At 2:20 pop., Blogger Ruth* said…

    Ljubezen? Zelo zanimiva tematika ta tako turobno nedeljsko popoldne. Meni na misel pride le Arthur Schopenhauer.

     
  • At 10:00 dop., Anonymous Anonimni said…

    Večna ljubezen obstaja, vem da.

     
  • At 7:13 pop., Anonymous Anonimni said…

    ljubezen je nekaj najlepšega na svetu,če se ti v njej dogajajo same lepe,dobre stvari.če pridejo slabi ¨znaki˝ljubezni potem je težko zavrteti čas nazaj da bi te napake popravil.
    kadar si najbolj slabe volje,te nekdo spravi v dobro voljo,

     
  • At 1:16 pop., Anonymous Anonimni said…

    Vem, da je že toliko časa minilo odkar si objavila svoj blog. In da verjetno sploh ne boš več pogledala nanj...ampak! Upanje ostaja. Našla sem ga tako, da sem na Google napisala "Ljubezen je" in kliknila na prvi link=) Jaz verjamem, da je prava ljubezen večna. Prava v smislu: ko veš za vse njegove napake, a ti je vseeno zanje ker ga ljubiš iz vsega srca in si ne predstavljaš življenja brez njega. Ko te on razočara in ti želiš obupati ter ga pustiti za seboj pa nekako ne gre, ne znaš, ne moreš in ne zmoreš. Ko ga ljubiš in ne veš kaj storiti da bi ga prenehala, ker so spomini tako lepi in si slabe preprosto izbrisala. Želiš začeti znova a si ga obenem tako močno želiš nazaj. To je bilo sicer iz osebnih izkušenj, ampak še vseeno pa 1oo% verjamem, da obstaja obojestranska in večna ljubezen. Preprosto obstaja. Je pa res da si vsak pojem ljubezen predstavlja po svoje. Ampak ni privid. Je osebna izkušnja. In ni samo upanje, ki nas žene naprej. Je resnična. Saj veš, če si nekaj res močno želiš ...:)

    *Live Your Life With Eyes Wide Open*
    Kaia

     
  • At 7:20 pop., Blogger maja said…

    hvala Kaja!!!

    Full lepo napisano. Pridi še kdaj...

     
  • At 9:28 pop., Blogger Robi said…

    Avtor je odstranil ta komentar.

     
  • At 9:37 pop., Blogger Robi said…

    Avtor je odstranil ta komentar.

     
  • At 9:43 pop., Blogger Robi said…

    Avtor je odstranil ta komentar.

     
  • At 9:44 pop., Blogger Robi said…

    Avtor je odstranil ta komentar.

     
  • At 9:44 pop., Blogger Robi said…

    Zelo lepo si tole napisala! Bil sem resnično zaljubljen in še vedno imam v spominu kako lepo je bilo ter moram reči, da vse kar si napisala popolnoma res! Verjamem, da obstaja večna ljubezen, a jo je težko najti, ko o najdem pa ti sporočim! ;) Pa-pa!

     
  • At 6:06 pop., Anonymous Anonimni said…

    Kaia pravi ...

    Vem, da je že toliko časa minilo odkar si objavila svoj blog. In da verjetno sploh ne boš več pogledala nanj...ampak! Upanje ostaja. Našla sem ga tako, da sem na Google napisala "Ljubezen je"

    točno to sem tudi jaz naredila...

    pred 3 tedni sm spoznala enga fanta, in se imava zdej res zlo lepo, ampak on študira u ljubljani in je doma sam 3 dni na teden in tak rečen je med nama sam ljubljana... vse to kej si napisala se dogaja zdej men...z objemom in to...in potem se spomnm da je tuki ljubljana... potem pa obupam in hočm pustit vse proč. ampak mi on ne dovoli, vedno pride nazej in jaz se pustim... mogoč pa more tko preprosto bit...

     
  • At 11:37 pop., Blogger Unknown said…

    Ljubezen.....hjao moja izkušnja.... v neko punco sem zaljubljen že več kot 1 leto....prvo je bila samo tiha želja...tega ji nisem pokazal, ker sem bil prepričan da ona do mene ne čuti isto, in sem pač samo sanjaril....in sanjaril....in sanjaril,...dokler si ni dobila fanta. Bil sem čisto na tleh, poizkusil sem narediti samomor z avtomobilom,.. no po tistem sem to punco nekako "pozabil" , izbrisal iz svojega živlenja, tudi srečeval je nisem več, nato pa po enem letu, se spet srečava,.. nekaj se je začelo dogajati med nama....ugotovil sem da sem po enem letu še kr tako zelo zalubljen kot sem bil. Zdaj oba dva študirava in se veliko vidiva, na zabavah...ob prisotnosti alkohola seveda :( se včasih primeva za roke, ali objameva,..samo na žalost ostane samo pri tem.... ona mi spreminja razpoloženje., lahko sem cel dan žalosten, lahko gre še tako use narobe, ampak njen telefonski klic mi use spremeni...nič drugega mi trenutno ni pomembno tako kot ona,..vsako noč se jočem tako si je želim, kadar sva skupaj sem srečen, tudi če po tistem ko se razideva jočem celo noč...mi ni mar... ni mi mar za vse njene napake., v trenutku sem ji pripravljen odpustiti vse.... trenutno mi v živlenju manjka samo ona, .. cele dneve hodim cel raztresen po svetu,.. na faksu sploh ne zdržim več, nemiren sem 24 ur na dan...punca me notranje uničuje z vsem kar naredi....vsaka njena beseda me gane, trudim se da nebi mislil na njo, samo si nemorem pomagat, še ko spim jo sanjam....tako da, verjamem da večna ljubezen obstaja, če sta oba tako zaljubljena kot sem v mojem primeru verjetno samo jaz.


    Lp, Žan

     
  • At 12:50 dop., Blogger Unknown said…

    Ce se najdeta dva prava in je to tista zvezdica se zna zgodit da je vecna ceprav nic ni vecno

     
  • At 7:24 pop., Blogger Darinka said…

    Nevem če še kdo tukaj objavlja svoje komentarje, vem pa to da sem na Google napisala "kaj je ljubezen", ker je sama še nisem občutila. Ko sem prebrala komentar od Žana mi je šlo na jok, zato ker je bilo z mano podobno in mogoče še vedno je. Všeč mi je bil sošolec, ki pa se ni zmenil zame, vedela sem da nimam možnosti, ampak sem poskusila. Bilo je zaman, postala sva samo prijatelja. Vsak večer sem jokala, ampak v šoli ob njem mi je bilo vedno tako zelo prijetno. Potem pa so se začele počitnice. Prvi teden sem bila čisto na tleh, potem pa sem ga počasi pozabila, vsaj mislila sem tako. Zadnjih 14 dni ko se bliža šola, pa venomer mislim nanj in bojim se kakšna bodo moja čustva ko ga bom v šoli spet zagledala. Nevem če je to ljubezen, ampak če je vem to zagotovo, da je ljubezen najbolj nesrečna stvar na svetu, če ljubi samo eden.

     
  • At 7:28 pop., Blogger Darinka said…

    Avtor je odstranil ta komentar.

     
  • At 7:28 pop., Blogger Darinka said…

    Avtor je odstranil ta komentar.

     
  • At 7:59 pop., Anonymous Anonimni said…

    ljubezen je večna

     
  • At 4:47 pop., Anonymous Anonimni said…

    hmmmm, ljubezen...
    težak pojm,..
    ko sm bila še v šoli sem spoznala fanta bil je in še zmeri je božanski.na začetku sva bila prijatelja ki sta si pomagala v stiski,po 9 letih sva ugotovila da sva za skupaj,ja sedaj sva skupa in vsak trenutek,ki ga preživim je nepozabn,...in komaj čakam da bova spet skupaj in odletela daleč stran do tega umazanega sveta.
    sam kaj ko pa imava vsek svoje cilje v življenju in zato svo šla narazn,še vedno pa vrjamen da bo med nama ostala ljubezen in zaupanje.kajti težko je ljubiti in biti ljubljen.

    Lp

     
  • At 2:15 pop., Anonymous Zdravko said…

    Prava ljubezen je lahko večna in človek jo občuti samo enkrat, če mu je le dano! In niti približno ni pogojena z trenutnim partnerjem ali zakoncem. Žal so navade in varnost šibki člen, da ljudje kot sem jaz, ne zaživimo v pravi ljubezni, čeprav točno vemo kje je. Ker se je zgodila v zrelejših letih, ko si "kao" ljubezen svojega življenja imel že doma. In zgodila se je nehote, bi upal reči, brezveze. Dandanes pa živim samo še zaradi nje! Kot je rekel Forest Gump - bila si z menoj! Vedno je z menoj in vedno bo! Zvečer zaspim v mislih nanjo in zjutraj se zbudim z mislijo nanjo. Zapleteno, nerazumno in noro, toda iskreno in resnično!

     
  • At 5:39 dop., Anonymous Anonimni said…

    mislim da nimaš pojma o ljubezni ...metuljcki pa taka sranja..daj nehaj...to je seks...ljubezen je vse kaj drugega... ljubezen je sposobnost biti sam in sposobnost dajati sebe ter sprejemati...nikakor pa ne to, da veš da te motijo nekatere lastnosti na človeku, pa si zatiskaš oči pred njimi. Ljubezen je ravno to, da mu te njegove slabe lastnosti butneš v gobec in mu rečeš, hej frajer...ti si pa tak in tak in se spremeni drugače odjebi, isto velja za bejbe...ker danes so več ali manj bejbe pokvarjene do amena, lažnivke, materialistke, prasicilde, skratka egoistične krave ki sploh ne vedo kaj je ljubezen in mislijo da je promiskuiteta ravno to....metuljčki v trebuhu..kiss my as, kaj boš pa potem...parkrat te bo dobr nategnu, potem boš pa mislila da si v devetih nebesih...kaj pa potem....boš na seksu gradila zvezo...NE ! Zveze ne moreš gradit na trhlih temeljih, ker te bo to koštalo življenja...verjemi mi ! Fuk je fuk in za fuk se ne splača zajebat si lajfa ! jebi ga, to je res ! Danes prasice enačijo fuk z ljubeznijo...nepismen ološ ki misli da je matriarhalna vzgoja vse ... kje je pa spoštovanje ,razumevanje, zaupanje, odrekanje...itd iz ..iz nas moških nas delate budale, ko pa dobite šamar, pa tečete na policijo in nas prijavljate....krave zmešane. Je to emancipacija, če misliš da si poleg enega tipčka lahko omisliš še enega... s katerim se nategneš v avtu v kakšnem gozdu, predno greš domov , pokadiš s frajerjem dva čika, potem pa prideš domov kot da ni bilo nič, pogledaš moža v oči in mu daš lupčka...potem se pa zopet zvečer nategneš z njim ... N E TO NI LJUBEZEN !!! Ljubezen je SPOŠTOVANJE ,O D R E K A N J E ....Ljubezen je to, ko te nekdo pokliče po telefonu in te vabi fukat..da mu rečeš...hej frajer O D J E B I , imam doma tisto kar potrebujem .... to je ljubezen ! Krave zarukane babje, tako promiskuitetne kot ste sedaj niste bile še nikoli ....danes se samo še o tem pogovarjate, kako je kdo fukal in kam vas je peljal....čisti materializem ....saj ni čudno da je vse več zafrustriranih dedcev, zakompleksane mladine, ki že pri 20 uporablja viagro da lahko fuka...saj že od rojstva takortekoč uporablja opojne substance...red bull in vodko...brez alkohola ta sodrga sploh več ne zna živet ....pa kam gre ta svet, kje se je izgubil ta svet ....in ti praviš metuljčki v trebuhu... prasica ! metuljčke v trebuhu lahko doživiš z vsakim ...ljubezni, res prave ljubezni pa ne ,,,nikakor ne !

     
  • At 5:44 dop., Anonymous Anonimni said…

    hej ljudje..pa kaj je z vami..ste mar res tako labilni in enačite željo po telesni združitvi z ljubeznijo ?????

     
  • At 5:53 dop., Anonymous Anonimni said…

    ljubezen je samo ena..do samega sebe. Če znaš sebe imeti rad in se spoštovat, potem znaš imeti rad vse ljudi ! in če se znaš imeti rad, znaš biti sam ...in takrat spoznaš da si zrel ! in za ljubezen moraš biti zrel ! žalostno pa je , ko spoznaš nekatere malomeščane, goveda in tak ološ, ki ima diplomo ..sprašujem se kdo jim je dal to diplomo???, pa pri 45 letih nima zgrajene osebnosti, samopodobe in tak ološ živi samo zato da drek meša na tem svetu...in zahteva da ga imajo ljudje radi..išče ljubezen pri ljudeh...pravzaprav pa se nikoli ni vprašal...kdo sem, kam grem, kaj hočem....zblojeno do konca..in tak človek mi pravi o ljubezni...daj ga srat ! tak človek zna samo jemti, dati ne zna ničesa....samo bolečino !!!

     
  • At 6:01 dop., Anonymous Anonimni said…

    in ti praviš da bi naredil samomor zrad bejbe.. fakingšit...kaj si nor ?? pa veš kaj je življenje ?? to je največja vrednota..medicina razvija vse mogoče, da bi podaljšala življenje, ti bi se pa rad ubil..prfuknen psihopat ..labilnež...in zakaj bi se to rad ubil?? zarad pičke ... hej stari ne jedi govna...rajš pejt s kakšnim prijatlom na en pir... se ne splača umret zarad ene prfuknene bejbe, ...in kaj ,..ti se boš ubil, ona bo pa veselo kavsala naprej...bullšit stari ... rajš ji opali dva šamara pa dobr jo nategn prasico, ne pa da tle jokaš in se smilš samemu sebi ....samomor, dej nehi ..rajš prid k men da ti eno vzgojno prmažem, pa ne boš nikol več pomislu na samomor !!!!!!!!!!!

     
  • At 1:35 pop., Anonymous Anonimni said…

    No, no, no ... Vi popolni moški, ki veste, kaj je ljubezen ... malo se pomirite s svojimi izjavami in pazite na izraze! Problem imate samo v tem, ker v nekaterih današnjih promiskuitetnih ženskah vidite sebe!... daj daj daj!!! Skozi zgodovino so se poročeni moški skozi gonili okoli pa jih nihče ni obtoževal! Takih dejanj niti približno ne zagovarjam niti z moške niti z ženske strani, ampak toliko malo v razmislek, da se boste nehali šopiriti tisti, ki veste, kaj je to ljubezen ... POJMA NIMATE!!!

     
  • At 3:23 pop., Anonymous Anonimni said…

    jaz sem mnenja da prava večna ljubezen obstaja. pride pa iz prijateljstva. nato si morta pa partnerja skupaj en drugega dopolnjevati, se znati pmoeniti o vseh rečeh tako dobro in slabih,...

     
  • At 10:10 pop., Anonymous Anonimni said…

    Večna ljubezen ne obstaja, ker človek niti ne živi večno! :) žal nič na tem svetu ni za vedno, vse mine in gre v pozabo... Je pa res, da lahko obstaja trdna ljubezen, ki se iz dneva v dan krepi in z leti postaja vse močnejša, seveda če oba delata na tem...

     
  • At 7:53 pop., Anonymous Anonimni said…

    Draga Maja ...berem tale tvoj blog pa ne vem, če ravno pašem zraven, ker sem že precej star (39) a bi ti vseeno poskušal odgovoriti kaj je Ljubezen ...Ljubezen je ko se v celoti predaš nekomu tako globoko, da včasih ne potrebujeta besed ampak se enostavno začutita, ko je en majhen pogled ki ga ujameš kot droga ki pospeši ritem tvojega srca in si v 9 nebesih, ko ovire in problemi izginejo, ko ti je hudo in imaš slab dan tvoj partner to vidi in te potolaži, gre za nesebičnost, ko si pripravljen narediti vse za njega, ko sta si nekako vse ljubimca, partnerja, prijatelja, ko se vse to prepleta in se dopolnjujeta on energijo daje tebi ti pa njemu, ko neprecenljivi trenutki postanejo večerni objemi, ko ugotoviš to je vse kar potrebujem v življenju .... to je zame Ljubezen.
    Če obstaja večna? Srčno upam, ker moje ranjeno in zapuščeno srce vse to že imelo pa izgubilo...njen odgovor je bil ...oprosti nič več ne čutim do tebe?...ja to najbolj boli ko zvemo prikrito in prepozno, da bi lahko kaj spremenili a žal ne moremo, ker je ta ljubezen že odletela drugam ... sedaj čakam, da me najde nova prileti na krilih se umiri in mi sede na ramo ter me ponese naprej, ker je grozno stati na mestu. Drži se!

     
  • At 9:45 dop., Anonymous Anonimni said…

    no,jst imam pa en velik problem,v stara sem39 let on 19 in preskočile so prvo iskrice prijateljstva potem,se je nadaljevalo z telefonskimi pogovori...jst imam družino on punco,vem da je narobe vse to,vendar so tako močna čustva ki jih nisem nikoli zares čutila sedaj me meče,sem srečna,nora...verjetno boste pisali da imam neko krizo,nimam je,samo občutki so fenomenalni....

     

Objavite komentar

<< Home